torsdag 23 september 2010

Lite Lunnevad och lite Kolmården...

Japp, även denna helg åker jag bort... :P Det är mycket nu, hahaha... :P

Den här gången ska jag ner till Linköping/Lunnevad och hälsa på systrarna, och sen även gå på Kolmården med dem och deras pojkvänner på lördag... ;) Det blir nice, trots att mitt ben ännu inte är helt bra!!! Ser fram emot det, men resorna dit, var man än åker, är ju egentligen aldrig kul...

Så måste försöka packa lite och försöka förbereda inför imorgon... Kommer inte ha så mycket tid när jag kommer hem imorrn, och jag vill verkligen inte stressa med det!!! Så det får jag ta tag i nu...

Har inte så mycket att skriva om... Händer inte så mycket i skolan, av intresse för er, vi håller på mycket i Photoshop för tillfället, bl.a jobbar vi med att göra ett skivomslag... Det är skitsvårt, men rätt kul!!!

Nej, vet inte vad mer jag ska skriva...

Jag får helt enkelt önska er alla en underbar helg!!!

KRAAAAAAAAAAAAAAAAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar