tisdag 21 september 2010

Melodifestivalstäderna 2011!!!

Japp, nu har det (ÄNTLIGEN!!!) avslöjats vilka städer som får besök av Melodifestivalen till senvintern/våren sen...

2011 års Melodifestival-städer är följande:

•Deltävling 1: lördag 5 februari 2011 i Coop Arena, Luleå
•Deltävling 2: lördag 12 februari 2011 i Scandinavium, Göteborg
•Deltävling 3: lördag 19 februari 2011 i Cloetta Center, Linköping
•Deltävling 4: lördag 26 februari 2011 i Malmö Arena, Malmö
•Andra chansen lördag 5 mars 2011 i Nordichallen, Sundsvall
•Finalen lördag 12 mars 2011 i Globen, Stockholm


Läs mer här...

Jaaaaaaaaaaaaaaa, Linköping, är det sant eller??!! Sa jag inte det då, hahaha... :P Snackade om det tidsigare i höst med mina systrar, att om jag ska hoppas på nån stad i år, så får det bli Linköping... Eftersom det ju inte kommer bli Örebro två år i rad, haha... :P

Så boka in lördagen den 19 februari redan nu, systrarna, för då kommer jag... ;)

Sen kan det ju alltid gå åt skogen som förra året med Örebro, men då kan man ju bara avboka den helgen... :P Jag är iallafall förberedd nu att det kan skita sig...

Håller dock TUMMARNA denna gången!!! ;)

Wooooohoooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar