lördag 11 september 2010

Förtidsröstat

Japp, var iväg med pappa idag på förmiddagen, och var på biblioteket och förtidsröstade... Vi är ju inte hemma nästa helg när valet är, så vi passade på att rösta idag istället... :P

Sen följde jag med hem dit en stund, eftersom mamma bjöd på fika med pepparkaksmuffins, SÅÅÅ GOTT!!! :P

Annars mår jag inte alls speciellt bra idag, känner mig riktigt risig faktiskt... Blev dock bättre efter att jag tagit en Alvedon, när jag kommit hem efter stan...

Så nej, har ingen vidare blogglust tyvärr...

Sitter och fixar med lite foton också, men vad FAN vad svårt det ska var då!!! Det skiter sig ju bara hela tiden!!! Blääääääääääääääääää!!! Jag spyr snart på skiten!!!

Kan inte bli sjuk nu... Jag bara MÅSTE ju vara med på friidrottsdagen på tisdag, den varken KAN eller VILL jag missa!!! Jag måste ju fan ställa upp för laget, kan ju fan inte svika dem nu!!! Och en jävla förkylning SKA inte få stoppa mig heller!!! Jag kanske inte kan prestera på topp, men jag ska damn göra allt jag kan, och göra mitt bästa utifrån de förutsättningar jag kommer ha... Vi ska SÅ vinna!!!

Har ju inte berättat vilket land jag ska förresten, har jag kommit på... Har ju lovat er att jag ska göra det... Ja, är väl på tiden då... ;) Jag ska iallafall vara... Tadaaa... DANMARK!!! :P Hahaha, KUL!!! Vi kommer ÄGA!!! Övriga länder som är med är Sverige, Norge, Finland, Italien, Frankrike, USA och nåt mer land som jag inte minns...

Ja, det blir grymt!!! ;)

Men nej, nu ska jag lägga mig och vila en stund... Behöver det känner jag... :/ Ikväll blir det "Dansfeber" och sen troligtivs nån film...

Ha en underbar lördagskväll allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar