onsdag 8 september 2010

Fotograferades i skolan igår...

Haha japp, igår fick vi bli fotograferade i skolan, precis som på "den gamla goda" tiden, haha... :P Kan hälsa att det gick jättebra!!! :D Vädligt fort gick det, var överstökat på ingen tid alls... Det var precis som när man fick ta skolfoto i grundskolan och gymnasiet, haha, bara att vi inte hade nån inhyrd fotograf, utan en egen "privat" fotograf, som annars är lärare på skolan, haha... :P De kommer sen sätta ihop en katalog med alla klasser på skolan, som en skolkatalog alltså, precis som man också gjorde när man var liten och tog årligt skolkort, och den kommer man att ha möjlighet att köpa om man vill... Endast 30 kr, tror faktiskt jag ska köpa en sen när de är klara!!! Kan vara kul att ha sen senare i livet tänkte jag, se tillbaka på det här året som jag fortfarande har framför mig...

Och idag var det dags för den andra lektionen i "Skapande Verkstad", idag fick vi sjunga "Da do run run", haha... :P

På tisdag är det friidrottsdag, det lbir spännande!!! Idag fick vi reda på vilka länder vi ska vara...

Men det får jag berätta om nån annan gång...

Ha en underbar onsdagskväll!!! Här blir det "Idol", såklart, hihi... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar