måndag 6 september 2010

GRATTIS Emma på 26-årsdagen!!!

Idag fyller min kära kära storasyster 26 år!!! :D

STORT GRATTIS kära syster på 26-årsdagen!!! Hoppas det blir en kanonbra dag, och att du blir firad ordentligt där borta på Lunnevad... ;) Att du blir uppvaktad av HELA skolan, hahaha... :P

Var ju nere i Linköping och Lunnevad och firade henne igår, men jag berättar mer om det senare... Typ imorrn eller nåt... :P

Ikväll är det ju säsongsstart för nya "Biggest Loser Sverige"... Jag har inte sett många minuter alls av den amerikanska versionen, men den här svenska blev jag faktiskt sugen på att se... ;) Har sett så pass mycket så jag vet på ett ungefär hur det liksom är utformat... Så ja, det ska iallafall jag kika på... ;)

Imorrn ska vi fotograferas i skolan, det blir spännande, haha!!! :P

KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAM på er alla glada!!! (Och alla ni andra också såklart... :P)

MASSA kärlek till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar