tisdag 21 september 2010

Försvunnen jacka och grinig jävla bitterfitta till busschaufför...

Kan inte sova, är fortfarande så jävla uppe i varv efter den lilla incidenten tidigare idag... Är nu mer upprörd än ledsen, men... Den busschauffören betedde sig fan jävligt illa!!! Efter att ha pratat med mamma i telefon 2 gånger och pappa en gång så kan jag fan konstatera det nu... För det hade inte erfarenhet av!!!

Har redan berättat det här på Facebook ja, så några utav er har redan sett det, men skriver det här också iallafall... När jag precis hade kommit hem ville jag fan bara gå och dra nåt gammalt över mig!!! :/ Vilken jävla skitdag det här blev!!! Började jättebra, men sen sket det sig som fan... Och allting inom loppet av typ... en kvart... Bläää!!! :/

Det här var väl vad som hände:

Allting gick skitbra i skolan (eller OK, där ljög jag, men i skolan är det ju nästan alltid nåt som strular, hahaha... :P)

Men sen när jag skulle gå hem och upp till bussen så upptäcker jag att min jacka är borta!!! Hängde den, som jag brukar, i hallen imorse, men när jag skulle gå hem nu på eftermiddagen, så var den borta!!! Jävla mysko!!! Tror ärligt talat inte direkt att nån har snott den, för det är bara våran klass och en klass till som kommer in i det huset vi är i, och jag tror inget sånt om folk i min klass framförallt... Så ja, jag fick gå hem utan jacka...

Och sen när jag ska kliva på bussen så kommer väl det värsta egentligen!!! När jag stoppar ner busskortet i automaten så funkar inte skiten!!! Jag provar väl 3 gångenr själv, och sen provar chauffören 2 gånger, men inget händer... Hon ber mig plocka fram kvittot, jag börjar gräva efter det, men hittar inte... Hittar bara gamla kvitton!!! Och jag börjar bli så jävla nervös nu, så jag får knappt ens fram det, men så säger jag att jag inte hittar det... Då ber hon mig köpa en biljett... Och då kommer nästa panik-situation!!! Jag upptäcker att jag glömt plånboken hemma!!!

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh!!! Ville bara sjunka genom jorden just vid det ögonblicket...

Jag är på väg av bussen, och så frågar en tant längst fram hur jag nu ska komma hem... "Ja, det vet jag inte", svarar jag, och så frågar hon var jag ska, jag svarar, och den underbart snälla damen BETALAR ÅT MIG!!! Så nu är jag skyldig en okänd dam 18 kronor, och jag vet inte om jag kommer träffa henne igen överhuvudtaget... Hehe...

Satte mig så långt fram jag kunde i bussen, skämdes så jävla mycket!!! Höll på att bryta ihop som fan när jag väl satt på bussen sen också, men jag bet ihop...

Och fy fan för den bitterfittan till busschaufför också säger jag, jävla surkärring!!!

Bläää!!!

Ja, som sagt, har pratat både med mamma och pappa nu ikväll och ingen av de hade nån sån erfarenhet, att nån skulle vara så hård och vilja slänga av de från bussen bara för att kortet inte funkar... Och ja, det har hänt mig också förut, men då har de inte brytt sig så mycket, bara låtit mig gå förbi ändå, eftersom de ju sett att jag har ett kort... Vilken jävla skitkärring!!!

Letade som en galning efter kvittot nu ikväll, och HITTADE DET!!! Så nu ska både plånboken och det kvittot få följa med, OM de nu skulle fråga om kvittot även imorrn när jag ska iväg... Och när jag ska hem då... Och jag är beredd att köpa en biljett om det skulle behövas... Men det trodde iallafall inte mamma att det skulle behövas...

Ja, fy vilken dag!!! Kan säga att jag varit nära till tårar många gånger under dagen idag!!!

Hoppas på en bättre dag imorgon...

F.ö. mår min höft lite bättre, men ännu inte helt bra... Jag hoppas det är någorlunda bra till helgen iallafall, när jag ska på Kolmården med mina systrar och deras pojkvänner... :P Skulle vara lite trist att halta runt hela djurparken, hahaha... :P Dessutom jobbigt om inte annat... :P

Kraaaam på er!!! Nu ska jag nog ändå försöka sova trots allt... Fan, går ju upp klockan 7, och går 7 timmar varje dag i skolan!!! Kan ju inte sitta uppe såhär då...

Sov gott alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar