söndag 12 september 2010

Förkylning, vila, TV, foton, CSN och webbhotell...

Ja, det är väl lite av en sammanfattning av vad jag har gjort idag...

Precis osm jag misstänkte igår, så var det en förkylning som var på väg att komma då... Idag vaknade jag upp genomsnorig, ont i huvet, rethosta och kände mig riktigt risig faktiskt... Har vilat en del, mest framför TV:n... :P Har blivit väldigt mycket TV för mig idag faktiskt, hahaha... :P De har ju visat ett Idol-maraton HELA dagen, med ALLA veckans Idol-program, och ja, jag tycker faktiskt det är rätt kul att se igen... Mellan 11.30 och fram till nu nyss, 16.30 höll de på, haha... :P

Men har också, när jag inte legat och vilat, försökt fixa med de förbannade fotona på Facebook, men vad faaaan, det går ju inte!!! Vet inte om det är min dator bara, eller om den gör så mot alla??!! Blev så jävla less till slut, så jag gav upp när jag hade en 20 bilder eller nåt, kvar att lägga upp... Får fixa med de bilderna senare istället...

Sen har jag suttit lite och funderat över CSN... Jag har fortfarande inte fått nåt besked från dem, men det kommer väl snart... Är nästan en månad sen jag skcikade jag in min ansökan nu, så jag hoppas beskedet kommer snart!!! jag BEHÖVER verkligen pengarna!!!

Sen har jag också suttit och kikat lite på det här med webbhotell... Vet nu vilket jag ska ha, och även vad jag ska välja till domännamn... :P Dock får jag fundera lite på vad jag ska ha för domännamn på sidan, hahaha... :P

Ja, på tisdag är det ju då som bekant friidrottsdag på Nobelstadion med hela skolan... Jag hoppas verkligen att jag har piggat på mig en aning, så jag kan vara med, och prestera någorlunda iallafall!!! Jag tänker INTE bara strunta i att vara med, det kan ni vara så säkra på!!! Då krävs det nog att jag ska bli dödssjuk... För jag tänker INTE svika laget, det är en sak som är säker!!! Hade det varit mer individuellt hade jag nog funderat över det, även om jag gillar sånt där, och trycker om friidrott, men nu är det ju en lagtävling, och skiter man i att tävla, så sabbar man för hela laget!!! Är man inte med alls och ens bidrag till nåt resultat, så får man 0 poäng, men får man bara ett resultat, så har man iallafall fått ihop 1 poäng till laget... Man kan få upp till 5 poäng per gren... :) Jag ska verkligen ge ALLT, trots de omständigheter som är, och som säkert kommer vara då också!!! För jag kommer INTE ge mig!!! Ja, jag kan ju kanske inte prestera på topp då, men jag ska göra mitt bästa utifrån de förutsättningar som nu är...

Egentligen skulle jag vilja skippa skolan imorgon, men det är en viktig dag, och dessutom är det möte inför friidrottsdagen, så jag får väl helt enkelt släpa mig dit... Men jag kanske mår bättre imorgon, det vet man ju inte... :P

Men nej, tror inte jag får ut nåt mer vettigt av det här...

Ha en underbar söndagskväll allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar