lördag 5 mars 2011

Melodifestivalen 2011 - Andra Chansen: Från Nordichallen, Sundsvall

Ja, då var det dags då... Andra Chansen... Nu ska de två sista finalisterna utses... Andra Chansen sänds i år från Nordichallen i Sundsvall:
Andra gången som Melodifestivalen besöker Sundsvall f.ö...

Otroligt starkt startfält måste jag säga, extremt svårtippat!!! Tycker jag då... Men jag har iallafall gjort ett försök då... :P

Så här ser "Andra Chansen-trädet" ut i år:
Mina två favoriter ikväll är Linda Pritchard, hon har verkligen en grym powerballad, och Shirley's Angels, men tyvärr kan ju inte båda de två gå vidare... Därför är jag lite kluven just idag... Men men, får väl hoppas nån av de två går vidare iallafall... :P Annars håller jag nog lite extra på Sara Varga i den övre halvan, jag gillar hennes låt!!!

Dock ser min tippning lite annorlunda, nämligen enligt följande:
Tycker som sagt det var skitsvårt, men jag har gjort ett försök iallafall... ;)

Till final, enligt min tippning alltså, Jenny Silver och Shirley's Angels... Ska bli spännande att se hur det går ikväll nu då!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar