fredag 5 november 2010

Vad är årets julkalender??!!

Vet att jag skrivit detta på Facebook redan, men måste få skriva det här också:

Nån som vet vad som är årets julkalender??!! (Alltså den på TV...) Skulle väldigt gärna vilja veta det faktiskt!!! Min ena kusin hade tydligen sett kalendrarna säljas på Ica, men hade inte kollat upp vad den hette... (Jag förstår henne dock, för har man ingen TV så är det klart det inte intresserar en... :P) Men ja, jag bryr mig faktiskt i år... :P Skulle vara perfekt att sätta sig och kolla på på morgonen innan man ska iväg till skolan... Passar perfekt i tid till det för mig...

Men jag har inte sett kalendrarna säljas nånstans än jag... (Men de är väl lite efter här i Karlskoga, hahaha... :P)

Så om nån vet får den jättegärna meddela mig!!!

1 kommentar:

  1. http://svt.se/julkalendern kanske kan vara till någon hjälp?

    SvaraRadera