torsdag 18 november 2010

Det blir en duo 2011...

Japp, nu har (gjordes igår) programledarna för Melodifestivalen 2011 offentliggjorts... Det stod i tidningarna igår, men jag tänkte ändå ta upp det här... OM nu nån har missat det... :P

Det blir en duo den här gången... En artist som har varit med i Melodifestivalen tidigare, men då som artist, och en rutinerad programledare, som lett många program genom åren... T.o.m även Melodifestivalen, en gång tidigare...

Programledarna för Melodifestvialen 2011 är:

Marie Serneholt och Rickard Olsson...

Liiiite omaka par får jag väl säga, haha... :P Men är det några som kan konsten att överraska, så är det ju de som bestämmer programledare för Mellon... :P Haha... Har ju varit en hel del småroliga konstellationer genom åren... :P

Marie Serneholt debuterar som programledare, men har som sagt varit med som artist tidigare i Melodifestivalen, det var 2009 och hon tävlade med låten "Disconnect me"... (som f.ö. åkte ut i kvalet...) Rickard Olsson har som sagt lett Melodifestivalen en gång tidigare, han var programledare för deltävlingen Andra Chansen, det var 2003 och den gången ihop med Marianne Rundström...

Jag personligen tycker det är jätteroligt att de blev de här två, och serr fram emot att få se de i rutan till våren!!! Lite roligt att det blev just Marie nästa år, eftersom hennes kille, Måns, var ju programledare i år... Så ska bli kul att se om hon axlar den rollen bättre än honom!!! :P

Hennes f.d. A*Teens-kollega Sara Lumholdt ska ju vara med och tävla också, men tydligen är stämingen mellan de båda gamla kollegorna väldigt kylig, de pratar inte med varann... Har inte ens varandras telefonnummer!!! Så ja, vi får väl se hur det går då...

Den som vill, kan läsa mer om programledarduon 2011 här...

Jaja, nog om det... Nu har jag svamlat färdigt... :P

F.ö. kan jag berätta att jag nu fixat med ompekning av min domän, och det är en första hemsida på gång... :P Jobbar för fullt med min Portfolio-sida i skolan nu... :P Så snart så... ;) Hav tålamod vänner!!! ;)

KRAM!!!
Bild lånad från: svt.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar