söndag 7 november 2010

Fin, men kylig novemberdag

Har inte gjort så mycket alls idag... Borde ha pluggat men ja, det har jag ju då INTE gjort... Inser nu att det kankse inte kommer gå så bra på det där provet på tisdag, haha... :P

Men har varit ute en sväng iallafall, var nere till sjön och fotade lite... Var så himla vackert med all frost, så den var jag ju tvungen att föreviga... :P

Känns faktiskt skönt att ha en dag till ledigt, även om man nu, faktiskt, börjar längta tillbaka till skolan...

Ska strax iväg hem till mamma och pappa och äta lite och sen ska jag nog följa med in till Örebro för att vinka av Lina på tåget, hon åker hem till Lunnevad igen...

Ja, hennes lov är ju slut idag, så hon ska ju ha lektioner igen imorrn... Bara för att vi fick ledigt imorgon, så betyder ju inte det att Lina fick det... :-P Alla andra på våran skola har också sin sista dag på lovet idag... :P Det var ju typ bara vi som fick extra ledigt imorrn, haha... :P

Ja, som sagt, Lina åker hem till Lunnevad ikväll... Det har varit roligt att ha henne här den här veckan, och vi har haft väldigt trevligt!!! Nu blir väl nästa gång hon kommer upp hit vid jul, och då kommer förstår även Emma med... :P Ser förstås fram emot det, men jag vet att vi kommer träffas åtminstone nån gång även innan dess, men då nere i Linköping, d.v.s där de håller till... :P Tror de skulle ha nån konsert nu i november som vi skulle gå på...

Men nej, är inte på nåt vidare blogghumör idag, så jag slutar där...

Hoppas ni får en underbar söndagskväll allihopa!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar