måndag 1 november 2010

Premiär för nya reality-serien "Böda Camping" ikväll

Japp, ikväll är det dags... Premiär för den nya reality-serien "Böda Camping" som är inspelad på Böda Sand på Öland... :P Som de sommar-ölänningar vi är, så MÅSTE vi ju självklart kolla in detta... :P De skrev massor om det i tidningarna nere på Öland i somras, så måste man ju se vad det är... :P Vi brukar ju faktiskt åka ner till Böda Sand minst en gång per sommar, så även i år, då vi ju var nere och spelade minigolf på deras sjukt häftiga minigolf-bana!!! :P

Dock krockar det med Biggest Loser på 4:an, som går samma tid, men jag får hoppa det och kolla på Play senare, eller eventuellt nån repris... Synd de går samtidigt...

Böda Camping har premiär ikväll kl. 20.00 på Kanal 5...

Idag har inte hänt mycket... Jag sov läääänge, för en gångs skull... Var skönt att få sova ut på morgonen för en gångs skull, har ju inte fått göra detän så länge på lovet... Igår blev det upp tidigt, för att mamam ville vara så tidigt som möjligt i Örebro, och i lördags var jag i Karlstad, och skulle också vara där tidigt, så jag fick gå upp tidigt... I fredags gjorde jag visserligen inget speciellt, men vaknade tidigt ändå och kunde (konstigt nog??!!) inte somna om, så det blev ingen "sova-ut-morgon" då heller... Även om jag ju sov längre än vad jag hade gjort om jag skulle till skolan... :P

Har iallafall varit iväg och handlat lite idag... Det behövdes!!! Mjölken och filen var slut, och bröd hade jag knappt nåt heller... Höll på att inte få nån frukost imorse, men fick nöja mig med lite bröd med smör och ost...

Har också försökt plugga lite... Men njaaa, det gick sådär... Är så himla mycket att ta in, och jag är inte helt kry heller... :/ CSS är skitkrångligt!!! :/

Ja, är lite småflörkyld nu också... Vaknade imorse och var jättesnuvig, är inte lika mycket nu dock... Men helt kry känner jag mig dock inte ändå...

Och jag borde städa, och diska, och massa annat sånt där nyttigt... Imorgon MÅSTE jag ta tag i det, oavsett hur jag mår och vad det är för väder!!!

Vet inte vad mer jag ska skriva... Får nog räcka såhär idag iallafall... :P

Hoppas ni alla får en underbar måndagskväll!!! Här blir det som sagt TV ikväll, premiären av "Böda Camping"... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar