fredag 17 december 2010

Julavslutning och mammas födelsedag!!!

Ska fatta mig kort idag... Har ingen större motivation att skriva så mycket just idag ärligt talat, så det får bli ett snabbt inlägg såhär nu... :P

Idag har vi haft julavslutning på skolan... Så nu har jag JULLOOOOOOV!!! :D UNDERBART!!! :D Men om jag ska vara helt ärlig, så kommer jag faktiskt sakna skolan... :/ Och framförallt alla underbara, härliga, fantastiska människor jag lärt känna där!!! En hel hög med störtsköna, mysiga, helgoa, genomhärliga och helt enkelt underbara människor finns det på den skolan!!! Och gemenskapen... Finns INGET som slår den!!! Jag blir så RÖRD när jag tänker på det... De gör verkligen allt för att ALLA ska trivas där på skolan, och de anordnar så mycket kul aktiviteter/arrangemang/fester, även på kvällstid...

Ja, jag skulle kunna sitta hur länge som helst och rabbla om allt fantastiskt med den skolan, men det skulle bli så jobbigt för er att läsa, så jag slutar här...

Kan inte fatta att jag gått en hel termin redan!!! Så GALET, vad FORT det gått!!! Men en rolig termin har det varit, och jag har haft så sjukt kul!!! Vi har gjort massa skojiga saker, utöver skolarbetet då... Men jag trivs så fruktansvärt bra, och det hade jag ärligt talat ALDRIG kunnat ana...

Ja, som sagt, mycket har vi hunnit med under hösten, och det är helt sjukt att den terminen är slut nu... Men nu ska vi vara lediga i 3 hela veckor, ända fram till den 10 januari... Eller nej, till den 11 t.o.m, vi har studiedag den 10... Åtminstone våran klass, men tydligen inte alla som har det...

Kommer sakna ALLT ju!!! :( Men jag vet att det kommer gå skitfort, för det gör det ju alltid... :/ Det är julen vi snackar om här...

Men nej förresten, jag kommer inte att sakna riktigt ALLT!!! Det finns EN grej, eller en person snarare, som jag absolut INTE kommer att sakna!!! Ska bli så jäkla skönt att slippa honom i 3 veckor nu... Seriöst, he's getting on my frekain' nerves!!! Eller, han går ALLA på nerverna!!! Åtminstone alla i klassen... ALLA har fått nog av honom nu... Jösses... Han har bara blivit värre och värre under tiden som gått också... Var ska detta sluta??!! Riktig pain in the ass alltså... (Ni hade förstått om ni varit i vår situation också... Han är verkligen inte normal!!!)

Men nej, nog om skolan för nu... Skriver mer om veckan som gått lite senare... Har ju hänt en hel del den här veckan, och det måste jag ju såklart skriva om... :P

Idag fyller min mamma, världens bästa mamma, år!!! STORT GRATTIS på födelsedagen idag!!! Har varit där och ätit tårta nu idag, SÅÅÅ GOTT!!! :P Hemmagjord Daim-tårta, ASGOD är den!!! Blev sen bjuden middag också, så jag är kvar där än...

Men nu ska jag sätta mig och kolla på film... :P

Ha en underbar helg allihopa!!! Och ni som har fått jullov, ha ett helt underbart jullov allihopa!!!

KRAAAAAAAAAAAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar