fredag 31 december 2010

Drygt 12 timmar kvar...

Ja, det börjar närma sig nu... Det nya året... 2011... Snart ska man vänja sig vid att skriva 2011 istället för 2010... GALET ju!! :O Jag har ju knappt hunnit vänja mig vid att skriva 2010, hahaha... :P

Ska strax iväg här... Är bjuden på grötlunch hos päronen klockan 12, och sen blir jag väl kvar där resten av dagen/kvällen/natten... Emma ska jobba i princip hela dagen idag, så henne tänker vi lite extra på...

Och ja, nykter blir jag ikväll, firar ju bara med familjen så.. :P Några droppar vin kanske jag tar iofs, men inte mer... :P Jo, lite champagne vid tolvslaget också såklart, men allt är så små mängder, så det kommer knappt märkas att jag druckit, haha... :P Ser ingen anledning att supa idag, helt ärligt, vad är vitsen med att supa bort hela nyårsafton??!! För mig handlar det mer om att ha trevligt och invänta tolvslaget tillsammans, kanske göra nåt roligt under tiden... Brukar mest bli TV för våran del iofs, men ändå...

Några fyrverkerier blir det inte för oss heller, det har vi aldrig haft... Men är ju så många andra i grannskapet som har det, så det brukar lösa sig ändå, hehe... :P Dock är Theia livrädd, så för henne är nyårsafton ingen rolig historia alls!!! :/ STACKARN!!! Hela förra nyårsaftonen låg hon under soffan och gömde sig, kraken... :/

Nej, fyllefester på nyårsafton har jag då aldrig förstått mig på... Jag vill MINNAS nyårsafton och inte vakna upp bakis och ev. ångerfull dagen efter...

Hoppas fler vill göra det också!!!

Men nej, nu måste jag nog sticka strax...

Hoppas ni får en helt underbar nyårsafton allihopa!!! Årets absolut sista dag...

Så jag önskar er alla Gott Slut på 2010 och ett Riktigt

GOTT NYTT ÅR!!!


Hoppas 2011 blir ett riktigt bra år för er alla, och att det bjuder på massa glädje och lycka!!!

Och hoppas att 2010 varit ett bra år för er alla!!!

TACK för i år!!! (Väl mött igen nästa år, haha... :P)

1 kommentar:

  1. Hej, det här ar Minna från Finland som öskar God Nytt år 2011 för dig! Tack för ditt postcross kommentaren. Ja förstodde det ok, tror jag. Och här har jag hadde mer övning; jag har läst dina tekster här :). Jag tror att det skulle vara kul att läsä svenska blogg och lärä mig språk.

    Ha det bra,
    Minna

    SvaraRadera