onsdag 6 oktober 2010

That made my day!!!

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Fasen alltså, jag vill bara skrika rakt ut av glädje!!! :P

Ni minns ju säkert det jag berättade om bl.a. bilderna från DN-Galan för 2 månader sen... Erik fick i uppgift att fixa detta... Han lämnade in minneskortet så experter fick kolla på det...

Och i måndags kom ett stort fett kuvert i min brevlåda!!! I det kuvertet låg en CD-skiva... Jag har inte haft tid att kolla den skivan förrän nu, men nu gjorde jag det... (Helt ärligt har jag knappt vågat kolla heller, haha... :P)

Och alltså kan ni fatta, ALLA BILDER FANNS KVAAAAAAR!!! :D Jag är fan så jävla glad så jag vet inte var jag ska göra av all glädje, hahaha... Fy faaaan, vad underbart!!! :D

Så nu finns alla bilder från DN-Galan, och ingen är lyckligare än mig!!! :P Kanske inte lika skarpa som de skulle ha varit annars, men det skiuter jag faktiskt fullständigt i... Helt ärligt... Huvudsaken är att bilderna finns igen, och att de gick att rädda!!!

Det var ju alla bilder från mitten av juli och fram till DN-Galan som jag inte hade...

Ja, fy fan vad glad jag är nu!!! :D

Nu kan jag somna gott ikväll... :P

YEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!

Och jadå, jag LOVAR att jag ska visa er bilderna, från framförallt DN-Galan, så fort jag bara kan... ;) Nånstans... :P Men, just nu är skolan prio 1...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar