måndag 18 oktober 2010

Song to heaven

Oj, vad dålig jag är på att skriva här nu märker jag... SKÄRPNING!!! Sitter i skolan nu, har lunchrast... :P Så då kan jag väl passa på att blogga lite då... :P Slänger upp en låt idag...

Det blir en låt från Världens Barn-galan som sändes i SVT1 i fredags kväll, men jag såg reprisen i lördags... Dock hörde jag den här låten redan i fredags, då den lyckades prickas in under en paus från Idol... :P Och ja, jag blev STÖRTKÄR direkt!!! SÅ underbar!!! :D När jag lyssnar på den nu, är det tredje gången ever som jag hör den... :P Senare har jag också fått veta att det är Molly Sandén som skrivit låten, wow!!! (Nej, brukar inte kolla sånt så noga, brukar bara kolla vad låten heter, hahaha... :P) Jaja, här kommer den, lyssna och se vad ni tycker:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar