torsdag 28 oktober 2010

Extra långt höstlov...

Jaha ja, nu har jag fått höstlov då... Skönt!!! :D Nu har man slitit i skolan i 9 veckor (Jösses att det är så mycket!!! :O My Gooood!!!) så då förtjänar man allt lite ledighet och slappande, hahaha... :P Dock kommer jag sakna klassen under ledigheten, hahaha, men det är väl bara ett gott tecken... :P

Höstlov ja... Vi fick ett extra långt höstlov också... Nu ska man vara ledig i 11 dagar!!! Det är ju mycket!!! Ja, det är Studiedag imorgon, inga lärare är på skolan, så vi fick bli lediga helt enkelt, och därmed en extra dag höstlov... Sen har dessutrom vi, våran klass, Webbdesign, fått ledigt på måndagen efter lovet också, eftersom våran lärare är borta då... Så ja, vi blir alltså lediga i hela 11 dagar nu!!! NICE!!!

Men jag vet att de 11 dagarna kommer gå jättefort, oavsett...

Och sen har vi ju SJÄLVKLART fått lite läxa över lovet, hahaha... :P En del grejer vi ska läsa, som vi kommer har ett litet prov på sen när vi kommer tillbaka... Dock är det inget jätteseriöst, vi får göra provet och rätta själva, och sen avgöra själva om vi tycker att vi behöver plugga mer... Rätt klurigt allt det här med HTML och CSS och allt sånt där, och börjar bli rätt mycket att hålla reda på nu, hahaha... :P

Sen måste jag också fundera lite på hur jagt vill att min portfolio-sida ska se ut... Vi ska liksom göra en första hemsida, som liksom ska bli som ett portfolio... Där ska vi sen lägga upbilder och annat som vi gjort i den här kursen... Och steg 1 i detta just nu då, är att hitta på nån snygg design till sidan... Jag tycker det är skitsvårt!!! Vissa har redan kommit igång med detta, och det gör mig ännu mera stressad!!! Jag fick se en klasskompis portfolio-sida idag, och den var SÅ SNYGG!!! Jäklar, så himla snygg alltså, fantastisk!!! Hon är sjukt duktig!!! (Jag blir nästan avundsjuk, hahaha... :P Nåt SÅ snyggt kommer jag nog aldrig få till...)

Sen får jag nog fundera lite över det projektet vi ska göra med de sju dödssynderna... Vilken dödssynd ska man välja...

Ja, det är mycket sånt där med skolan nu, som man måste fundera över...

I övrigt återstår det väl att se vad som händer på lovet, jag har inget inplanerat alls... Känns skittrist ju, jag vill att det ska hända nåt... Lina kommer ju hit iofs, och ska bo hos mamma och pappa hela lovet, så jag lär väl träffa henne en del... Och så funderar jag på att följa med mamma (och Lina?) till IKEA nån dag... Men vi får se...

Fast ner på stan åker jag nog nån dag iallafall, jag måste kolla efter en mössa, hahaha... :P

Men ja, som sagt, annars får vi se...

Till sist vill jag bara säga: Klasskompis A, jag kommmer SAAAAAAAAAAAKNA dig juuuuuuuuuuu!!! :'( VARFÖR måste du åka ifrån oss sådär??!! :'( Buuuuhuuu!!! 2 månader utan att ha nån bredvid mig i klassrummet, hur ska jag klara det??!! Det är ju LÅNG tid!!! Men hoppas du får det SKITBRA!!!

Hoppas allt är bra med er alla!!!

KRAAAAAAAAAM på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar