lördag 2 oktober 2010

På väg ner i graven??!!

Ja, man kan ju undra... Just nu är ju min blogg ungefär lika levande som en överkörd padda... Händer ju fasen saker hela tiden, hinner fan inte med att blogga...

Den här helgen är världens bästa systrar hemma på besök från Lunnevad... Så nej, hinner inte med att blogga den här helgen heller... Tredje helgen i rad då... Vad fan!!!

Idag var det marknad i stan... Jag var såklart nere en sväng... Blev ett gäng vykort för min del, det går ju alltid åt nuförtiden... :P

Kvällen spenderades med mamma och Emma framför TV:n (film) och sen en omgång Memory, som Emma vann, i Linas frånvaro... :P

Lina var (är) på fest...

Och pappa är uppe i Dalarna, Finngårn, ja, den stugan vi har däruppe... Var tydligen nån sorts mini-släkttrtäff däruppe, alla pappas syskon och flera av våra kusiner skulle vara med, de skulle måla, och ja, umgås... Men vi hade inte blivit informerade om detta av pappa, så det blev bara han från våran familj som åkte upp... Har läst om det på Facebook hela veckan jag, flera kusiner, samt ena fastern, som skrivit om det... Fattade nada jag, haha... :P

Nej, har lite att fixa med här innan det blir sängen för mig!!!

Hoppas ni alla har en underbar helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar