fredag 4 juni 2010

Theia

Jadå, jag lever... ;) Jag har bara inte så stor blogglust just nu, men den återkommer nog snart... ;)

Rising Stars i onsdags var jättebra!!! :D Daniel Lindström var sjukt bra, skötte sitt jobb galant, och Lina var jätteduktig, liksom alla andra... ;) BRA JOBBAT!!! Som sagt, alltid lika kul att se!!! Och alla skolbarnen har ju tränat in rörelser till varje sång också, och det är SÅ häftigt att se när alla gör de där rörelserna samtidigt, uppifrån läktarplats, oftast också tillsammans med nån dansgrupp... Haha, jag är så blödig, jag blir som en rörd mamma när de sätter igång med rörelserna, haha... :P Men det är SÅ häftigt, så mäktigt, ja MAGISKT!!!

Helt klart nåt man måste uppleva för att förstå...

Idag kommer Emma och Erik för att lämna av Theia hos päronen, så jag sticker nog dit en sväng... ;) "Vi" ska vara hundvakt åt Theia nu i 2 veckor, när Emma och Erik är på Island... Gött för dem!!!

Ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar