onsdag 2 juni 2010

Reservplats

Var precis ute och hämtade posten... Och ja, jag hade fått ett brev... Från Hällefors Folkhögskola...

Jag har blivit antagen till reservplats på den Fotokurs jag sökt... OK hmmm, det känns ju lovande... Ganska otur har ju haft, men men... Undrar vad som avgjorde att jag fick en reservplats, hmmm... Mina bilder var väl inte tillräckligt fina, haha... :P

Fick ju brev från de för nån vecka sen, med beskedet att jag skulle skicka in två foton, som lite "intagningsprov" eftersom de hade så många sökabnde och ja, uppenbarligen dög inte mina bilder, haha... :P

Jaja, så kan det vara...

Nu är det en skola kvar som jag väntar besked ifrån, tror jag...

Tackade nej till Globalkursen också, får väl söka den nästa år ev. istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar