söndag 20 juni 2010

Jag såg pappa på TV igår!!!

Haha ja, pappa lyckades faktiskt skymta förbi och hamna i bild igår, om än inte så länge... ;)

Han var med och spelade med Guldsmedsyttan Hemvärnsmusikkår , han hade "fjäskat in sig" där, då nån han kände var dirigent, haha... :P Coolt!!! ;) Så han var en av alla musikkårer som spelade under kortegen med brudparet efter vigseln på kronprinsessbröllopet igår, cooolt... ;)

Just när man såg honom spelade han cymbaler, och man kunde väl skymta honom i bild i ca 3 sekunder eller nåt, bredvid kortegen., skitcoolt ju, haha... :P

F.ö. tänker jag inte nämna så mycket mer om bröllopet, av personliga skäl, även om jag kan tänka mig att ni vill höra om det, men jag kan väl säga att som den blödiga människa jag är så fälldes det en hel del tårar igår, haha... :P Ja, jag blev rörd... ;) Och jag satt som klistrad hela dagen, var hemma hos mamma och pappa hela dagen då, och kollade med mamma och Lina, på deras nya SVTHD, WOW, haha!!! :P

Victoria var jättevacker, och kul att hon hade samma diadem som sin mamma för 34 år sen, och Daniels tal på middagen var vackert så man började böla, haha... :P

Ja, jag är en sann rojalist, ut i fingerspetsarna, och det fick jag verkligen förtydligat igår... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar