torsdag 10 juni 2010

Dagens I-landsproblem??!!

Hahaha herregud, var och handlade precis nyss, och så när jag skulle beställa fick jag stå i skitlång, jobbig kö... Och alla andra som stod framför mig i kön hade handlat JÄTTEMYCKET!!! Haha, stackars mig... :P

Varför kan de inte ha lite fler kassor öppna när det börjar bli lite mer folk i affären, som det var just vid denna tiden... Dock är det ingenting mot typ halv 6-tiden, då är det alltid smockat med folk!!! Men då är ju alla kassor öppna också...

Jag hade också handlatr ganska mycket men vadå då, det fanns ju ingen annan kö att stå i... Stod säkert 10 minuter i kö och tyckte otrooooligt synd om mig själv, haha... :P

Sen när jag cyklade hem hamnade jag bakom nån seg tant som stannade var femte meter för att plocka upp nåt skit från gatan, och nej, jag kunde inte köra om henne precis då... Snacka om bad day för mig som verkar ha extra dåligt tålamod just idag, hmmm...

Men nu känns det lite bättre... ;)

Idag är det by the way 1 år sen Lina tog studenten... ;) Galet!!! Och imorrn är det dags här för årets studenter!!! Fan, vad roligt för dem!!! Blir nästan avundsjuk, haha... :P Ska iallafall ner på stan och kolla på dem tror jag... ;) Måste ändå ner på stan, då jag har några ärenden dit, så varför inte passa på när det åker runt massa överlyckliga studenter på traktorfalk där... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar