lördag 24 juli 2010

Var tog den tropiska hettan vägen??!!

Hmmm ja, det undrar jag verkligen... Nu bor jag inte i en bastu längre, nu bor jag snarare i en igloo... Hmmm, haha... :P

Ja, finns det inget mellanting undrar ju jag då lite försiktigt??!!

Man hade allt vidöppet, eller åtminstone så mycket det gick, för att det var så sjukt HETT härinne, och så helt plötsligt blev det iskallt, så jag fikc sova med FILT i natt!!! Jösses!!! Det har jag inte gjort på minst 4 månader tror jag!!! Och det är också ytterst sällan jag gör det på sommaren just...

Hmmm ja, vädret kan man då aldrig lita helt på , det är ju iallafall ett som är säkert...

I natt somnar jag nog gott iallafdall, är trött, och dessutom är det inte vamrt som i en bastu härinne nu!!! Och ja, jag somnar faktiskt mycket lättare i igloo-temperatur än i bastu-temperatur!!! Jag har ju dessutom en extra-filt, fleece-filt, utöver den som redan ligger i sängen så, mig går det nog ingen nöd på iallafall... ;)

In my face med det inlägget om att jag ville åka till Nordpolen, haha... :P Där fick jag så jag teg!!! ;)

1 kommentar:

  1. Jag förstår hur du menar! Förra natten var det så varmt att jag inte kunde sova, men inatt hoppas jag det går bättre, dels på grund av sömnbristen men också för att det är mycket svalare ikväll!

    SvaraRadera