torsdag 22 juli 2010

Jag bor i en bastu!!!

Och den som behöver lite värme är hjärtligt välkommen hit!!!

Alltså God seriöst, jag dör snart!!!

Ännu en natt sitter jag uppe, kan inte komma till ro och somna i den här HETTAN!!! Jag fläktar verklgien maximalt, eller så mycket jag vill göra på natten, d.v.s. båda ventilationsluckorna är öppna, på vid gavel, och köksfönstret är öppet så mycket det går med haken... OK, jag vet, jag skulle kunna ha balkongdörren öppen, men nej, jag vill faktiskt inte ha den öppen på natten, kanske framförallt inte eftersom jag bor på nedersta våningen... Hade jag bott högst upp (som min kusin gör t.ex, lyllo henne!!!) hade jag kunnat tänka mig att ha det, men nej, inte nu!!! Och mina jättefönster (d.v.s de två som inte är i köket) har jag aldrig öppna, de är ju helt groteskt stora, och alldeles för stora att ha öppna sådär... Så nej, det går också fetbort!!! Så därmed har jag alltså maximal avsvalkning!!! Men det hjälper ju i röven känns det som...

Så ja, jag sitter här och lyssnar på schlager och försker tänka bort det faktum att jag snart kommer ha smält ihop till en liten blöt pöl på golvet bara...

Sorry men, blir så jävla irriterad, hatar min bastu, förlåt, lägenhet menar jag!!!

Nån som vill följa med till Nordpolen??!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar