torsdag 29 juli 2010

Jag är ingen festival-människa men...

...som jag redan nämnt så kommer jag nog faktiskt att gå lite på Putte i Parken i år... :P

Det drog ju som sagt igång igår, och då blev det inget för min del iallafall... Dock var både Emma och Lina där... Men de har ju köpt festival-band för alla 4 dagarna, så då är det väl klart att de vill utnyttja det... :P

Jag var hemma hos mor och far hela kvällen, och man hörde det rätt bra därifrån också, haha... :P Jag stod ute på trappan och lyssnade på The Ark, haha... :P Dock blev det mest friidrott, på TV alltså, för min del igår...

Men ja, som sagt, jag har gått med på att följa med åtminstone en dag på Putte i Parken, men då jag inte har så himla bra koll på de artister som är med (nej, jag vet, jag har "udda" musiksmak), så har Emma och Lina fått bestämma vilken dag det blir!!! Och det blev ju uppenbarligen inte igår iallafall, haha... :P Troligtvis blir det imorgon, fredag... Det var den dagen som iallafall Emma trodde skulle gynna mig mest!!!

Det är dessutomden dagen Erik ska gå också, för han skulle gå en dag på PiP, och det blev fredag, enligt vad jag fattade...

Så ja, det blir troligtvis fredag för mig också... :P

Det blir säkert nice!!! ;) Får ju träffa lite folk om inte annat... :P Lär ju iallafall träffa ne helk del kända ansikten, det här är ju lite som "hemvändar-festival" för alla utflyttade karlskogingar haha... :P Halva Karlskoga går ju på PiP, eller ja, men typ... Så det är väl på tiden att jag "provar på" det också då... ;)

See you on PiP då alla andra som ska dit!!! ;)

Hoppas förresten att det här regnet, som tydligen bestämde sig för att komma tillbaka, bestämmer sig för att försvinna igen snart, så att det kan bli bra festival-väder... (Det började så bra igår, med sol och allt, vad hände med det??!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar