söndag 30 maj 2010

Familjen Jones

Haha, får ursäkta lite för mitt upprörda inlägg tidigare idag... :P Jag var verkligen sur, haha... :P
Nu tänkte jag skriva lite om filmen jag såg på bio häromdagen... ;)

Japp, jag och mamma hade ju en "mor-och-dotter-dag" inne i Örebro i fredags, på tu man hand... ;) Supertrevligt!!! ;) Ja, vi hade en jättebra dag, som avslutades med bio... Vi såg Familjen Jones:
En riktigt bra film!!! Kändes verkligen som en sån ”Hanna-film”, passade mig perfekt!!! Den handlar om en familj som flyttar in i en exklusiv stad, i ett stort hus... De har alla de senaste prylarna, och blir populärast i hela staden... Men...

Jaja, är inte så bra på att skriva handlingar utan att avslöja för mycket… :P Men ja, jag kan verkligen rekommendera er att se den… ;) Som sagt, en film i min smak, och jag tyckte den var bra!!! OK visst, den var lite seg på sina ställen, absolut, och ibland undrade hur det skulle gå med allt, men ja, den tog sig, igen, och blev riktigt bra!!!


Ja, som sagt, JAG gillar den!!! :D

Tänkte försöka betygsätta den också, och OK... Tycker det också är skitsvårt men OK... Filmen ”Familjen Jones” får betyget:

:D :D :D :D (4)

1 kommentar:

  1. Tack! Men jag ska vara ärlig och erkänna att jag fixat dem lite. Typ ändrat kontrast och färgmättnad för att få mer liv i dem.

    SvaraRadera