söndag 9 maj 2010

En liten fis i rymden...

Jag vet inte men, just nu känns det som att alla människor runtomkring mig, i den närmaste omgivningen, bara drar sig undan... Ja, förutom päronen och Linas då... Vad fan ska man anstränga sig för när man inte får nåt för det nädå??!!

Jag undrar verkligen vad fan som krävs för att få lite UPPMÄRKSAMHET här!!! Är så trött på att folk verkar se mig som en liten fågelskit, som ingen bryr sig om...

Men men, folk tröttnar väl på mig, men vågar inte säga det till mig, that's it!!!

F.ö. såg jag den personen jag skrev om i bloggen häromdagen, när jag var på stan med Lina igår... Det var ingen trevlig känsla, och jag försökte undvika att möta hennes blick... Antar att hon såg mig, men orkar inte ens försöka bry mig om att fundera över vad hon tänkte... Hon gick där med sin lilla dotter, och pojkvännen var väl också med... Jag fick en obehaglig känsla i magen, trots att jag delvis lämnat det där bakom mig nu... Det var liksom precis när man hade släppt det, så blev man påmind, bara för att hon dök upp där helt plötsligt igen... Skulle komma tillbaka in i mitt liv igen...

Varför bryr jag mig ens så mycket??!! Är ju en sån skitgrej, men jag kan uppenbarligen inte släppa det så lätt...

Var förresten marknad på stan igår, men jag och Lina hittade ingenting, haha... :P Som vanligt då, haha... :P Fast vi träffade Tom som Lina pratade lite med, som vi inte pratat med på ett halvår... Lina tog också sin "Systemet-oskuld", haha... :P Och jag fick följa med som moraliskt stöd... ;)

Idag skiner solen, det är ju alltid nåt iallafall!!! ;)

Men nu ska jag inte uppehålla er med mitt gnäll mer... Jag ska gå ut och försöka skaffa mig ett liv...

Ciao!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar