tisdag 14 april 2009

Avskedsfest för Paula

Idag, eller ja, igår blir det ju nu då men, har vi haft avskedsfest för Paula... Det kom massa folk, som vi inte känner, haha... :P Massa av Paulas kompisar och så... Fast det var jäkligt trevligt dock... ;) Men då var ju inte jag med på den sorgliga biten... :(

Och nu har man precis sagt hejdå till Paula... :'( Fy fasen, vad jobbigt det var... Men den kramen jag fick, det var den varmaste kramen jag fått på länge... Och den längsta... Vi stod lääänge och kramades, men det var SÅ värt det... Och jag är ju sån att jag gråter alltid liksom efteråt, så jag grät liksom inget... Till att börja med... Men så började Paula att gråta, och fasen, då brast det för mig också... :'( Sen kramades vi alla tre systrar... Bara Emma som fattades... :(

Fan, vad jag kommer sakna Paula... :'( Saknar henne redan...

Hon åker från busstationen klockan 8.05 imorgon bitti... Jag valde att inte följa med och säga hejdå vid bussen, just för att det är så tidigt... Det hade nog förresten blivit ännu jobbigare... Men den övriga familjen, åtminstone mamma och Lina, ska med och säga hejdå iallafall... Usch, kan inte föreställa mig hur jävla mycket Lina kommer gråta då!!! Med tanke på hur mycket hon redan gråtit... Usch, stackarn... (Sorry Lina om jag skriver om det här...)

Men jag kan fortfarande inte fatta att hon åker imorrn... Så nästa gång jag kommer hem till päronen så är hon på väg hem till Chile... :( Jag kan inte fatta det... Men som jag sa till Lina, jag kommer fatta först om en vecka att hon verkligen har åkt hem... Så först om en vecka kommer jag gråta ordentligt... :'( Så är det alltid, iallafall för mig, gråten kommer alltid efteråt... :/

Fan Paula, kommer sakna dig så jävla mycket nu...

Nu kommer jag alltid att tänka på dig när jag hör "Hannah Montana"... :P För mig kommer det numera för alltid vara förknippat med dig... :)

Jag älskar dig, min lillalillasyster!!!

Fy fan, nu började jag gråta igen... :'(

Ta det lugnt, snygging!!! Och ta hand om dig!!!

Vi ses!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar