onsdag 8 april 2009

Disney-fantast??!!

OK, jag VET att jag lagt in den här på bilddagboken också redan, men jag har så sjukt tråkigt idag, så jag måste bara sysselsätta mig på nåt jäkla sätt... :P

Måste visserligen gå och handla, men men... Jag hinner med det också... :P Är tråkväder ute idag, så jag har ingen lust att gå ut egentligen men... :/

Är du en DISNEYFANTAST?!
'Får du över 40 är du det!

[ ] Aladdin
[x] Askungen
[/] Bambi
[x] Snövit & de sju små dvärgarna
[x] Djungelboken
[x] Pinocchio
[ ] Fantasia
[ ] Dumbo
[ ] Peter Pan
[/] Lady och Lufsen
Antal: 5

[ ] Törnrosa
[x] Pongo och de 101 dalmatinerna
[ ] Svärdet i stenen
[x] Aristocats
[/] Robin Hood
[/] Bernard och Bianca
[/] Bernard och Bianca i Australien
[ ] Micke och Molle
[ ] Taran och den magiska kitteln
[ ] Mästerdetektiven Basil Mus
Antal: 3½

[ ] Oliver och gänget
[x] Den lilla sjöjungfrun
[x] Lejonkungen
[x] Pocahontas
[x] Ringaren i Notre Dame
[x] Herkules
[x] Mulan
[x] Tarzan
[x] Kejsarens nya stil
Antal: 8

[ ] Atlantis
[x] Lilo och Stitch
[x] Skattkammarplaneten
[x] Björnbröder
[ ] Kogänget
[ ] Vilddjuren
[/] Alice i underlandet
[ ] Janne Långben the movie
[ ] Anastasia
Antal: 3½

OTECKNAT
[x] Pirates of the Caribbean 1
[x] Pirates of the Caribbean 2
[x] Pirates of the Caribbean 3
[ ] Narnia
[x] Föräldrafällan
[/] George of the djungel
[/] Flubber
[ ] The Mighty Ducks
[ ] Isprinsessan
Antal: 5

[ ] The pacifier
[ ] Miracle
[ ] The Kid
[ ] Joe - jättegorillan
[x] Mary Poppins
[x] Remember the Titans
[ ] National Treasure
Antal: 2

ANIMERAT
[ ] Bilar
[ ] Superhjältarna
[x] Monsters inc.
[x] Ett småkryps liv
[x] Toy Story
[x] Hitta Nemo
[ ] Den lilla kycklingen
[x] Dinosaurier
Antal: 5

Totalt: 32

Haha, har lite att jobba på då för att bli det ser jag... :P (Om man nu VILL bli det, haha... ;))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar