torsdag 5 februari 2009

Jaja, jag lever...

Hmmmm, skrev ett skitlångt inlägg här typ i tisdags, men nu är det borta... :O Orkar inte skriva om hel nu men... Ska väl slriva litegrann iallafall...

Ojoj, här var det dåligt uppdaterad ja... Det här med att blogga kanske inte var min grej ändå... :P Eller så är det bara det att det inte händer så mycket här just nu...

Är aptrött idag... Somnade typ vid 3 i natt, och så vaknade jag med världens jävla mensvärk vid 6, och kunde verkligen inte somna om... Dessutom var jag helt sjukt hungrig, så jag fick gå upp och ta en macka och en värktablett och sen gå och lägga mig igen... Lyckades visst somna om till slut, för sen sov jag till 11... Ooops!!! Usch, hatar när jag sover så länge... :/ Blir så korta dagar då liksom... Måste försöka vända tillbaka dygnet, och gå och lägga mig lite tidigare...

Även om jag ändå sov rätt länge, så är jag skittrött nu... Vill helst bara lägga mig och sova, men borde inte göra det... Så jag får helt enkelt hålla ut till ikväll... ;)

I helgen får vi besök från Norge... En tradition vi haft i några år nu, men ovanligt sent i år... De brukar komma i början på januari... Så på lördag blir det Boda Borg och sen pinnekjöttsmiddag med våra norska vänner, samt några gemensamma svenska vänner... ;) Får väl se om vi ungdomar spelar "Cluedo" i år, det har liksom också blivit en del av traditionen, haha... :P (Jag brukar dock bara "titta på"...)

Kanske inte världens roligaste blogginlägg idag men... Var ju över en vecka sen jag skrev sist, så jag tänkte det var på tiden igen nu... :P

Har'e!!!

Ciao!!!

Veckans låt: Steven Curtis Chapman - Cinderella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar