måndag 26 januari 2009

Frågor

Bara för att jag har tråkigt... :P

* Namnen på födelsebeviset: - Hanna Maria Terner
* Något Smeknamn? – Haha nej, inte direkt... Har väl kallats Terner ibland, men... Annars inget... Eller ja, Paula kallar mig ju för Hannah Montana, haha... :P
* Antal ljus på sista födelsedagstårtan? - 21
* Datumen du blåser dem ut? -1 julo
* Husdjur? - Nope, men syrran har... ;)
* Tatuering eller piercing? - Nope...
* Hur mycket gillar du ditt jobb: - Eeeehm, har inget jobb just nu... :/
* Födelsestad? – Örebro BB
* Favortisemesterplats? – Ingen aning... Kroatien i somras var ju mysigt... Men Gambia är ju ändå ganska svårslaget... :P
* Någon gång varit i Afrika? - Jajjemen... ;)
* Någon gång stulit en trafkskylt? – Hahaha nej!!! :P
* Någon gång varit med i en trafikolycka? - Typ... Eller ja, krock men...
* 2-dörrs eller 4-dörrs bil? - Har ingen bil, men päronen (som jag åker ganska ofta med) har en 4-dörrars...
* Favoritsalladsdressing? - Hmmmm, är ingen dressingmänniska...
* Favorittal? - Ingen aning... 3 kanske??!!
* Favoritfilm? – Vet inte...
* Favoritveckodag? – Fredag kanske...??!! Eller lördag...??!! Nej, jag har ingen aning...
* Favoritsång? – Oj, finns ju flera ju...
* Favorittandkräm? – Det är la inte så noga...
* Parfym/cologne? – Eeehm...??!!
* Vad gör du når du verkligen skall slappna av? – Slappna av??!! Hehe nejdå men... Typ kollar på TV eller nåt...
* Favoritrestaurang? – Ingen aning...
* När var du senast på sjukhuset? – Oj det var längesen...
* Hur många gånger sumpade du uppkörningen? - Eh, hehe ingen, jag har aldrig kört upp... Har inget körkort, hehe... Än iallafall... :P
* Hur är ditt liv om 10 år? – Oj, svårt att säga... Men jag antar väl att jag har familj... Jag är iallafall 31 år då... ;)
* Vad gör du när du lyxar till det? - Lyxar till det??!! Vet inte...

Veckans låt: Janet - Let Go

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar