fredag 13 februari 2009

Lofsdalen, Here we come!!!

Japp, imorrn åker vi till Lofsdalen!!! :D Ska bli såå sköjj... ;) Hoppas på fint väder och mycket snö också!!! :D Typ som det är här nu, massa snö, strålande sol och klarblå himmel!!! Så himla underbart!!! Kan knappast bli bättre... ;)

Helt otroligt egentligen, att snön har legat kvar så länge, och i den mängden... Men HÄRLIGT, jag älskar ju vinter och snö, och är dessutom inget stort fan av våren så... ;)
Kommer hem igen nästa söndag, och då har vi även varit i Uppsala en sväng, morfar fyller 85, så vi ska fira honom... :)

Ha det bäst tills dess!!!

---

Oj just det, såg i tidningen igår förresten, att ännu en tjej i min "årskull" från skolan har fått barn... Hon gick i min paralellklass i 1:an-9:an, och vi spelade även klarinett ihop i många år... Så jag vet väldigt väl vem det är... Blev lite chockad när jag såg att hon fått barn, hehe... :P Hon bor tydligen i Eskilstuna numera, och pappan var nån kille från Degerfors, som jag inte kände igen namnet på... Hehe kul för dem!!! :D

Haha, man börjar väl bli gammal... :P

Har tvättstugan idag, sitter och väntar på att hämta tvätten, som är på tork just nu... Men den är klar om en halvtimme ungefär... ;)

Uppdaterat 17.36:
Hmmm, man lär sig av sina misstag sägs det... Men vissa saker lär jag mig tydligen ALDRIG!!! Jag fattar inte varför jag sparar inläggen som utkast, gång på gång... Nu hittade jag inlägget jag skrev i tisdags, det skitlånga, som jag hade råkat lägga i utkast... Har publicerat det nu iallafall...

Förresten, såg att jag har en prenumerant på min blogg, sköjj!!! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar