onsdag 25 februari 2009

Bara för att...

Hehe, kände bara för att blogga lite, även om jag inte direkt har nåt speciellt att blogga om... :P

Igår var det Fettisdagen ja... :P Åt semla efter maten på kvällen, asgoooood!!! :) Paula åt sitt livs första semla, och hen verkade gilla det... ;) Fast hehe, hon gillar ju allt svenskt så... :P

I övrigt är jag lite sur över en grej just nu, men men, det blir väl bra det med... Nån gång... En liten bagatell egentligen, så inget att haka upp sig på... Dumt att jag gör det bara... :/

Haha, har visst nån sorts period så jag måste slänga upp bilder i varenda inlägg... Onödigt egentligen, men men...

Japp, detta blev nog universums mest menlösa inlägg, haha... ;)

Men men... See ya!!! ;)

1 kommentar:

  1. jag åt också semla igår! helt oväntat, jag hade inte räknat med att det skulle bli någon.

    SvaraRadera