söndag 18 april 2010

Lite små-ändringar...

Sådär, har nu ändrat lite... Min kära lillasyster meddelade mig vänligt men bestämt att det var svårt att läsa texten i bloggen förut med den gamla färgen... :P Så jag har ändrat en färgen nu... ;)
Har också än ändra kommentarsvariant, då det tydligen varit en del strul med pop up-varianten jag hade förut... Jag gillade den men ja, strular det så får jag väl snällt byta... :P Samma redan nämna person hade tydligen skrivit en kommentar tidigare också, men som av nån anledning inte syns nu... ??!! Hittar den inte härinne på admin heller, jättemysko...

Men iallafall, nu är det ändrat lite, hoppas du är nöjd syster!!! ;) Och ni andra också såklart, haha... :P

Är på gång med en ny header också förresten, får se hur den blir... :P Ha tålamod folks!!! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar