tisdag 10 mars 2009

Strul med bloggen

Hmmm, har haft strul med bloggen i nästan 2 veckor... Har skrivit massa inlägg, men de har inte blivit publicerade??!! Jag fattar ingenting!!! Men det verkar funka nu iallafall... Det står att alla inlägg ska vara publicerade, men jag kan inte se dem... ??!! Men är det bara jag som inte kan se dem??!! Jag blir ju skitförvirrad, och frustrerad, för jag fattar inte vad som är fel!!! Jaja, skit samma egentligen, men det är så irriterande när jag vet att jag skrivit massa inlägg, men inte kan se dem...

Du som prenumererar, antar att du fått spam i din inkorg idag, för att alla mina inlägg blivit publicerade samtidigt... Jag ber om ursäkt för det, men jag kunde ju liksom inte styra över det... :P

Förresten hörde jag på radion idag, att Caroline af Ugglas leder typ alla nätomröstningar, hur fan kan det gå till??!! Det är ju SKANDAL!!! Jag blir fan förbannad!!!

Men jag vill ändå inte tro att hon vinner...

1 kommentar:

  1. Nä, de har inte synts förut. Inte när jag kollade igår iaf. Det ska bli kul på lördag! :D

    SvaraRadera