tisdag 31 mars 2009

Funkar det nu??!!

Hmmm, har tråkigt, skriver mest bara för att testa om det funkar... Jag tvivlar på det dock, men... Jäkla skitblogg det här egentligen... Två veckor sen jag senast kunde publicera ett inlägg... Hmmmm...

F.ö. har hela min dator blivit helt STÖRD!!! :/ Fan, jag känner för att bara slänga ut den genom fönstret... Från balkongen blir bra... Fast det finns ju dock en fördel med det, och det är ju faktiskt att jag inte sitter här lika mycket, haha... :P Men då sitter jag mer framför TV:n, och frågan är ju om det är så mycket bättre egentligen...

Jaja, hursomhelst... That's it!!!

Hope it works nu då!!!

Uppdaterat: Oj, det funkar ju!!! Jag är i chock!!! Haha... :P TVÅ VECKOR!!! Två jävla veckor, och det har inte funkat... Dock verkar den ju bara ha pubicerat detta inlägg den här gången... Men men, de andra inläggen var inte så jäkla intressanata ändå så, hehe... :P

Men GÖTT att det funkar igen nu iallafall... Jag tror nog allt att jag ska gå och fira lite... ;) Haha... :P

See ya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar