söndag 22 mars 2009

En solsemester, tack!!!

Åååååh, jag vill åka boooooooooort!!! Utomlands!!!

Har suttit typ hela förmiddagen idag och kollat runt på olika resebolags hemsidor och drömt mig bort, och fy faen vad suuuuugen jag blev på att åka utomlands då... :P Haha... Sitter här ... Till soligare breddgrader... Är nån sorts period jag kommit in nu... Jättekonstigt... Så just nu är jag väldigt sugen på en solsemester...

Just nu är jag mest sugen på Tunisien... Fan vad göööööööööööööött!!! Även Thailand då förstås, men det landet finns ju ständigt i mina drömmar så... ;)

Alltså, åååååååååh... Need I say more!!! ;)


Nån som vill följa med??!! ;)



GE MIG EN SOLSEMESTER NUUUUUUUUUUUUU NÅGON!!! ;) Haha... :P


Gud, jag brukar egentligen inte alls vara sån att jag längtar bort sådär på vintern, jag älskar ju vintern, men som sagt, är bara nån period jag kommit in i nu... Lite konstigt, hehe... :P

Men drömma sig bort lite får man väl alltid... ;) Tur att DET är gratis iallafall, haha... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar