torsdag 12 mars 2009

Ny kamera

Igår var jag på stan med mamma en sväng... Jag var där redan i lördags och kollade, så det blev en snabbis idag, eftersom jag redan kollat och visste vilken som var aktuell...

Var alltså och kollade på en kamera i lördags... Jag tänkte köpa en lite mer avancerad kamera, mest att ha som "hobbykamera", jag som gillar att fotografera och så... Kommer ju dock att ha min gamla kvar också, den här nya ska jag ju mest använda till naturfoton och närbilder och sånt... Ja äsch, ni fattar nog...

Så ja, som sagt, i lördags var jag och mamma och kollade lite... Vi hade kollat i nån kamerakatalog innan, så jag visste ungefär vad jag var ute efter... Jag hade dessutom kollat lite på nätet också, så jag var lite påläst, hehe... ;) Men kollade bara då, så skulle jag fundera lite... :P Så igår fick mamma för sig att vi skulle ner på stan igen, och ev. köpa den... Om jag hade bestämt mig... Detr hade jag iofs inte, men vi bestämde att vi köper den ändå... :P Dock hade de slut på de på lagret, så ag kunde inte få med den hem direkt, men de beställde direkt, och den skulle komma imorgon fredag, så imorgon ska mamma dit och hämta ut kameran... ;) Jag är ju på väg til Uppsala då, så mamma får hämta den själv... :P Vi har ändå redan betalat den och så... :P

Ska bli kul att börja använda den... Jag kommer väl att ta en lång promenad typ på måndag, bara för att få prova den, haha... ;)

Såhär ser iallafall "underverket" ut:
En Nikon Coolpix P80

Jag är så nöjd, hehe... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar