tisdag 13 januari 2009

Nu har jag skaffat blogg!!!

Hehe ja, det var ett tag sen jag skrev om det nu, att jag nog borde börja blogga... :P Skrev ju så långa bildtexter till bilderna i min bilddagbok, så jag kom på att jag kanske borde börja blogga istället... Men nu har jag iallafall, till slut, gjort slag i saken och skaffat mig en blogg... Om det är nödvändigt vet jag inte just nu... Det känns inte som jag har sådär skitmycket att skirva men men... Det får väl bli en delvis menlös blogg då... :P Jag menar, min bilddagbok har väl redan blivit unviersums mest menlösa bilddagbok (??), så varför inte göra min blogg till universums mest menlösa blogg??!! Haha nerå, men lite små-tråkig kommer den nog bli ibland...

Så ja, nu börjar jag också blogga, så har jag blivit en bloggare också... Det trodde jag inte för ett havlår sen, hehe... :P

Så välkomna att läsa om mitt liv då (eller vad man nu säger)... ;) Den som vill... :P Från och med idag!!! ;)

1 kommentar:

  1. toppen hanna! känn ingen press på att du måste uppdatera bara, det är då det blir jobbigt.

    SvaraRadera