torsdag 23 juli 2009

Skickat in en ny anmälan...

Hade tänkt uppdatera bloggen tidigare idag, men det blir inte alltid som man tänkt sig... Fastnade vid en annan superintressant blogg i typ EN TIMME!!! :O Så där rann den timmen iväg... :-/
Hmmm...

Nu har jag skickat in en ny ansökan till den där fotokursen, eftersom det var vad jag blev tillsagd att göra... Men fan, det var ju inte som jäkla lätt som man kanske kunde tro!!! Man skulle ju typ ändra/komplettera meriter eller vad fan det stod, men det gick ju inte!!! Jag skickade iallafall in en ny ansökan (hoppas jag) och även ett mail så man får väl hoppas att det blir rätt!!! Men fan, satt fan i säkert en timme igårkväll med det där, och försökte få ordning på skiten!!! Och fan, vad jag HATAR det där nu!!! Jag hatar det högt!!! Gaaaaaaaaaah!!!

Blir ju lite arg på Bregårn som missat att skicka in mitt nya betyg... Jag minns så väl hon på expeditionen på bregårn, som hade hand om betyget och sånt... Jag tyckte verklgien om henne... Nu har väl min åsikt om henne ändrats liiitegrann kan man väl säga... Vill inte tycka illa om henne, men det är jävligt svårt att inte göra det, efter allt jävla bök som har blivit nu!!! GAAAAAAAAH!!!

Hoppas iallafall att de nu kan uppdatera så det står mitt riktiga betyg på studera.nu istället... Där jag bara har ett IG, istället för hälften...

Regnar här idag, aptrist, så jag har suttit inne hela dagen...

Haha oj, blev mer än jag skrivit på länge denna gången... Men fick lite inspiration att blogga igen, från den bloggen jag suttit fastklistrad vid och läst i en timme nu... TACK Emma!!! :D Hoppas det kan hålla sig ett tag nu, min blogg-inspiration... Tycker det är sååååå jobbigt när man inte har nån motivation alls...

Haha, yes, I am on the road again!!! :P

Får väl se hur länge det håller i sig denna gången som sagt...

Men nej, nu ska jag fortsätta fixa lite med fotona jag höll på med!!! (Tänkte uppdatera my dear bilddagbok igen snart... ;)) Får försöka göra denna resten av dagen till nåt bra, eftersom första delen inte blev riktigt som jag tänkt mig...

Ha en fortsatt härlig torsdag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar