onsdag 1 juli 2009

22 år idag!!!

GRATTIS till mig på 22-årsdagen idag!!! Haha... :P

Haha ja, tänka sig, så blir man ytterligare ett år äldre!!! :P Inte klokt vad tiden går, haha... ;)

22 år idag alltså... Jösses!!! Känner dock inte av att jag fyller år ännu, eftersom jag inte har blivit firad än... Det var som att vakna upp till en helt vanlig dag, förutom då att jag vet om att jag fyller år... ;) Men eftersom både mamma och pappa jobbar idag, så blir jag inte firad förrän i eftermiddag... Fick iallafall några kort på posten som jag kunde läsa, så man hade känslan lite iallafall, haha... :P

TACK för alla gulliga rader på facebook, samt alla sms jag fått hittills idag, hoppas på mer... ;)

I eftermiddag blir det iallafall tårta och presenter, jordgubbstårta SÅKLART, ett måste på min födelsedag!!! :P

1 kommentar:

  1. Grattis...I send postcrossing card from Naantali today.

    Have a nice day!!

    Marko from Finland

    SvaraRadera