lördag 4 juli 2009

Åskrädd

Usch, stackars Theia, var så rädd för åskan!!! :/ Så nu har jag hittat nån som är ännu räddare för åskan än vad jag är...

Har åskat två gånger här idag (läs igår), ganska rejäla åskväder båda två, det första var världens åskoväder, det bara vräkte ner (regnet alltså) och det haglade t.o.m!!! Herreguuuud!!! Då drog jag ner persiennerna och satte på TV:n, satt där och kollade... :P Datorn stängde jag såklart av... ;)
Dessutom gick strömmen 2 gånger under den där första vändan, men bara jättekort, så det var inget jättejobbigt egentligen...

Under det andra åskvädret var jag hemma hos päronen och åt, blev faktiskt hämtad med bilen av pappa, för att det åskade så... TACK PAPPA!!! :D

Och mellan de båda åskvädren var jag faktiskt och handlade, haha... :P Men jag trodde ju att åskan hade varit över oss för den här gången, och inte skulle komma tillbaka mer... Inte på ett tag iallafall... Men ja, där ser man hur fel jag hade... Haha, tji fick jag... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar