måndag 20 juni 2011

Ny blogg!!!

Ja, nu är det då dags att offentliggöra min nya blogg!!! Att ta mitt pick och pack härifrån och flytta dit... Just nu känns det helt rätt, men vi får väl se hur jag känner om ett tag...

Så fr.o.m. nu är ni hjärligt välkomna till min nya blogg istället, där jag kommer blogga om allt möjligt!!! :D Sånt som faller mig in!!! ;) Och lite till, haha... :P Hoppas ni vill följa mig där också!!!

Min nya blogg hittar ni på adressen:

http://minbarbieheterolle.blogspot.com/

Har som sagt redan "tjuvstartat" lite där, och bloggat några inlägg redan, men det är väl mest samma som jag redan skrivit här... :P

Tack för att ni följt mig härinne, och hoppas som sagt vi ses i min nya blogg... ;)

See ya!!! ;)

KRAAAAAAAAAM på er!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar