torsdag 27 augusti 2009

MELODIFESTIVALEN TILL ÖREBROOOOOOO!!!

WOOOOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOO, MELODIFESTIVALEN KOMMER TILL ÖREBRO 2010!!! Och INGEN är väl lyckligare än jag, haha!!! :P

GISSA vem som SKA DIT, PÅ PLATS, when the day is coming!!! Just exakt, JAG!!! ;) Har redan bokat in den 6 mars i almanckan, haha... ;)

Asså, det här är fan fuckin' UNBELIEVABLE!!! Jag har tänkt tanken flera gånger, helt seriöst, men tänkt att näää, det händer väl aldrig... Även om jag vetat att de har en bra lokal... Och NU, NU HÄNDER DET!!! Seriöst, det är fasen som att en dröm går i uppfyllelse!!!

Visserligen "bara" Andra Chansen, men ändå... Bättre än inget ju... ;)

AAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

GISSA vem som kommer hänga på låset när biljettförsäljningen börjar i oktober då... ;) Haha... :P Nä, kanske inte, men jag skulle kunna göra det, haha... :P

Nedräkningen till den 6 mars börjat!!! ;)

Och nu är det ju bara att vänta till oktober när artisterna avslöjas... Fast det påverkar ju inte så mycket, eftersom Örebro ändå är Andra Chansen-staden, så jag kommer ju inte få veta så långt i förväg exakt vilka artister som kommer komma just dit iallafall... Men men... På ett ungefär ju... :P

Ursäkta mitt något urflippade inlägg, men jag kan inte kontrollera min lycka, och var tvungen att "klämma ut den" nånstans...

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiihooooooooooooooo!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar