torsdag 27 augusti 2009

Hmmm...

De senaste typ 5 inläggen jag skrivit vertkar ha försvunnit... Men jaja, inget ovanligt på den här bloggen, haha... :P Var inte så intressanta inlägg iallafall så... Ingen jättestor förlust...

Men kände att det var dags att skriva nåt lite "seriöst" inlägg igen... Fast kom på att jag har ju faktiskt inte så mycket att berätta egentligen, för det händer ju inte så mycket i mitt liv, just nu, och dessutom har jag tappat "stinget", så med andra ord, jag har inte så mycket att skriva om...

Kom hem från Öland i söndags iallafall, efter att ha varit där i stugan i 3 veckor... Det var UNDERBART såklart!!! Fan, vad jag ÄLSKAR det stället!!! Och vi hade grym tur med vädret, strålande väder nästan varje dag, haha... :P Lite regn såklart, men det höär ju till, haha... ;)

Och jäklar vad jag shoppade loss på Löttorps marknad, haha... :P Kan kanse visa senare vad jag köpte, kanske inte...

Ha're bäst!!! Jag hoppas det inte dröjer lika länge till nästa gång jag skriver den här gången...

Ciaoooo!!!

Veckans låt: Michael Jackson - You are not alone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar