måndag 8 juni 2009

Mammas och pappas silverbröllopsdag och studentbal

GRATTIS mamma och pappa på eran silverbröllopsdag idag!!! :D

Vi firade ju dagen redan igår, hela familjen, på en restaurang i Örebro... Fast vi började dagen med att fika på Naturens Hus i Örebro, där även Erik var med... Sen stack han vidare till Lindesberg och sin mormor, och tog då med sig Theia och sin P1800... :P Emma åkte ju tillbaka till Saltsjö-Baden efter att vi ätit på restaurangen, eftersom hon ska jobba igen måndag och tisdag... :P Erik kommer dock hit redan idag, eftersom han ska köra "de unga tu" till balen ikväll... De får transport i den nyrenoverade Volvo P1800:n alltså... :P Mer än vad jag fick, fast det var tänkt så från början... ;) Men den var inte färdigt till balen när jag skulle dit, så jag fick nöja med mig att åka dit i den vanliga passaten, med pappa som chaufför, haha... :P Dock fick jag ju åka P1800 på studentdagen istället, blev hemskjutsad i den efter att jag åkt flak runt på stan med klassen, haha... :P

Lär nog komma foton från balen senare sen, för ska dit och kolla på dem sen... ;)

Have a nice day!!!

Veckans låt: Studentsången

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar