onsdag 23 september 2009

Att blogga eller att inte blogga...

...det är frågan...

Hmmm ja, kanske ska fundera över det här med att blogga... Känns ju inte som jag är så "seriös" med det längre... Jag vet inte... Har väl tappat "stinget" för det bara eller nåt...

Är hemma hos päronen nu, mitt internet funkar inte hemma hos mig!!!

Har ju ny dator förresten, funkar sådär... Är lite ovan med Windows XP ännu, men det tar sig nog... :P

Fotokursen går också OK... ;) Det funkar att pendla in till Karlstad och hem igen varje tisdag kväll... Fast det blir ju rätt sent... Och långa kvällar... Bussen går 16.40 in till Karlstad, tar en timme, och passerar då även Kristinehamn på vägen... Sen, beroende på när kursen slutar (är väldsigt olika från gång till gång nämligen) går bussen hem antingen 20.23 eller 21.23... Det senare alternativet gör att jag kommer hem först halv 11... :P Hehe... Men jag gör ju inget annat på dagarna ändå, så det gör inget... ;) Men blir en helkväll till det där med andra ord... ;)
Igår missade jag 19.23-bussen nästan precis, så jag fick vänta i 45 minuter... Tur de har en "Pressbyrån" precis vid univeristet, jag gick in och köpte en ost- och skinkbaguette, en Orangina samt en tidning och satte mig och väntade... :P

Så, nu har jkag bloggat lite iallafall... :P Lite mer meningsfullt än de senaste typ 10 inläggen iallafall, hehe... :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar